Pirelli презентував четверте покоління легендарних мотошин Diablo Rosso
Pirelli Diablo Rosso IV є гідним продовжувачем традицій сімейства Diablo Rosso, вже розійшовся по світу накладом понад п'ять мільйонів екземплярів.
У модельному ряду компанії вони розташовуються між спортивно-туристичними Angel серій ST і GT, і більш м'якими і орієнтованими на трекові використання шинами серій Rosso Corsa і Supercorsa. На відміну від туристичних моделей, у Rosso IV поліпшені зчіпні властивості на сухому асфальті, а в порівнянні зі спортивними шинами, поліпшені показники ресурсу й зчіпних властивостей з мокрим асфальтом.
Ідея малюнка протектора взята у Diablo Supercorsa - це довгі «блискавки» водовідвідних канавок, що йдуть уздовж протектора і короткі штрихи діагональних канавок. Але глибина і ширина самих канавок більше, ніж у спортивних шин, що покращує насосні якості з виведення води з плями контакту шини з асфальтом.
Склад шин теж зовсім новий. По центру протектора передньої і задньої шини розташовані смужки дорожньої суміші з високим вмістом діоксиду кремнію (full silica), що зберігає еластичність при низьких температурах, швидко прогрівається і забезпечує одночасно і хороші зчіпні властивості, і великий ресурс.
На всіх передніх колесах і задніх розміром від 140/70-17 до 190/50-17 з боків від центральної більш жорсткої гуми розташована м'якша суміш, але теж складається з силики. Вона теж не дубіє на морозі і добре тримає по мокрому, але сама по собі м'якше центру, щоб забезпечити краще зчеплення в поворотах. Для розмірів 190/55, 200/55 і 200/60 є ще третій склад гуми, розташований по самим краях протектора, що контактують з асфальтом тільки в сильному нахилі, можливе тільки на треку. Це гоночний склад з молекулярним вуглецем (black carbon), що забезпечує спортивні зчіпні властивості в суху і жарку погоду. Він не дуже добре тримає в холод і дощ, але самі по собі кути нахилу, коли краю стають на асфальт в повороті, в холод і дощ просто недосяжні.
Шини Pirelli Diablo Rosso IV ідеально підійдуть спортбайк, швидким нейкед, спорт-туристам і неокласиків для агресивної міської їзди, коротких подорожей і аматорських виїздів на короткі треки. Вони знаходяться в тій же ніші, де були Pirelli Diablo і попередні покоління Diablo Rosso, і з часом витіснять застарілі моделі з конвеєра.