Зустрічайте новий Michelin Power 5
У серії Michelin Power було 5 моделей: Power, Power 2CT, Power 3, Power RS і Power Cup Evo. У сезоні 2020 додалась шоста - Michelin Power 5.
За малюнком вона трохи схожа одночасно і на Power RS, і на Road 5. У неї такі ж короткі штрихи, спрямовані від центру колеса до країв під гострим кутом до поздовжньої осі. На відміну від RS, штрихів стало більше, а від серії Road основна відмінність у відсутності тонких ламелей, покликаних розривати тонку плівку вологи на асфальті.
За своїм призначенням Power 5 приходить на зміну просто Power, а також Power 2CT і Power 3. Всі три з часом буде знято з виробництва. Power RS, як більш спортивна модель, залишається і буде вироблятися одночасно з «п'ятіркою». RS більше сподобається тим, хто регулярно виїжджає на трек з метою самовдосконалення, а Power 5 тим, хто виїжджає за любої погоди і не боїться їздити в дощ.
Досить лаконічний і не здається з першого погляду «водяним» малюнок протектора, тим не менш, відмінно справляється з розрізанням шару води на асфальті і виведення вологи з зони контакту на будь-яких швидкостях. За своєю опірності акваплануванню Michelin Power 5 перевершує спортивно-туристичну гуму Road 4, зовсім недавно бувшого лідером в своєму класі. Про хороші зчіпні властивості на сухому асфальті теж не забули - гума ця двокомпонентна, боковини у неї м'якше, ніж центр. Це забезпечує хороше зчеплення в поворотах і ресурс одночасно.
Ближче до краю протектора, для тих кутів нахилу, при яких їзда в дощ фізично неможлива, канавки протектора поступово сходять нанівець, забезпечуючи суцільні боковини й зчіпні властивості, як на трек сліках. Також ближче до краю спеціально створені шорсткі зони, що гарантують зчіпні властивості з першого нахилу мотоцикла. Цю гуму не потрібно обкатувати, вона тримає відразу після установки.
У складі задньої покришки використовується силіка (діоксид кремнію), яка зберігає зчіпні властивості при низьких температурах. Вона застосована і в центральній зоні протектора (55% дуги), і на його боках (по 22,5% з кожного краю). У переднього колеса широкий (68%) центр з силіки, а вузькі смужки боковин (по 16% з кожного боку) зроблені з спортивного компаунда на основі вуглецю.
Power 5 буде доречний на будь-яких нейкедах і спортбайках незалежно від кубатури двигуна, якщо їх використовують в основному для їзди по місту і коротких подорожей, для неокласиків і міських супермото. Якщо ви більше орієнтовані на далекі подорожі, то краще дивитися в бік туристичної серії Road, а якщо ви - завсідник треків, то ваш вибір Power RS, або Power Cup Evo.
Чому була пропущена цифра «5», і після Power 3 зробили Power 5? Не знаємо. Просто доведеться звикнути, що було 3, а стало 5. Це ж не складно!